знайомство зі школою

Працюємо самостійно Тиждень 1. . Тісна інтеграція освітніх галузей і наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до матеріалу тематичного тижня. • Підготувати місце для хмари тегів та роздрукувати (намалювати) слова «евакуація», «урок», «перерва», «запасний вихід» для хмари тегів (зразок, Додаток 1). 1. Зворотний зв'язок із попередніми заняттями. Запитайте дітей: «Як називається наш тематичний тиждень? Що ми вивчали?» Вислухайте відповіді, підсумуйте: «Цей тиждень був дуже насиченим. Ви познайомилися з персоналом школи, ми дослідили шкільні приміщення та подвір'я. Ви вже знаєте про знаки евакуації та вмієте правильно виходити зі школи». 3. Знайомство. Попросіть дітей виконати завдання на. 3. Закінчивши, запропонуйте учням представити себе за цим планом, продовживши фразу «Знайомтеся, це я. ». 1. Почніть створювати хмару тегів -це наочне подання ключових слів будь-якої тематики. Таке візуальне підкріплення особливо актуальне для сучасних дітей. Слова та вирази друкуйте будь-якими шрифтами та кольорами або ж малюйте. У Додатку 1 наведено зразки кінцевого результату. Ви можете формувати вашу хмару як завгодно: будь-якої форми, розміру (одну хмару на ввесь рік чи кілька невеликих різної форми). Виділіть місце на стіні, куди можна буде приклеювати слова. Слово вчителя: «Я хочу запропонувати вам створити хмару тегів. Теги - це ключові слова, за якими здійснюється пошук у мережі Інтернет. У нас теж є ключові слова на першій сторінці кожної теми підручника Ми вивчатимемо ці слова та їх значення. Щоб бачити свій прогрес та краще їх запам'ятати, ми будемо створювати хмару тегів. Упродовж року ми спостерігатимемо, як ця хмарка ростиме і змінюватиме форму». (На розсуд вчителя до хмари тегів можна додавати інші слова з теми). 1. Запропонуйте учням упродовж 15-20 хвилин намалювати те, що їм найбільше сподобалося під час вивчення цієї теми, що їх найбільше зацікавило. !Перший раз у перший клас!

І. Організація класу. - Добрий день, мої маленькі школярики. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком. Цей день обов'язково буває в житті кожної людини. АЛЕ БУВАЄ ОДИН-ЄДИНИЙ РАЗ. І, може, тому він такий хвилюючий. Сьогодні ми з вами вступили у нашу велику шкільну родину, ви стали учнями 1 класу. З цього дня ми будемо мандрувати країною Знань, збираючи усе, що вона нам подарує. А дарує вона те, без чого ми не можемо жити, працювати, - знання. Відтепер ви не просто діти, ви - школярі! 2. Ми йдемо в школу кожного ранку, Щоб навчитись, як в світі нам жить. І чека вона нас до світанку, Щоб в майбутнє нам двері відкрить. 3. ПЕРШИЙ ДЕНЬ Що за диво сталось в нашім місті?

Йдуть до школи квіти пишнолисті. Поспішають айстри та нагідки, Тільки квітка хилиться до квітки. 4. Дріботять жоржини і левкої: Ви юрби не бачили такої. Поставали біля школи в пари, Зайняли навколо тротуари. 5. І говорить айстра до жоржини: — От уже й дзвінок за дві хвилини. А ромен всміхається красолі: — Правда ж, добре вчитися у школі? 6. Та хіба сміятись вміють квіти? Ні питать не вміють, ні ходити. Не садок розцвівся тут, не грядка — Біля школи хлопчики й дівчатка. Це вони прийшли сюди з квітками, Бо сьогодні стали школярами. В риму дай, друже, відповідь Словом «так» або словом «ні». Але, дивись, не поспішай, На гачок не попадися!

Першокласникам 10 років? (Н і) З м'якою спинкою табурет?

(Н і) Пише музику поет? (Н і) Форма кола у монет?

(Так) Пише кухар вам портрет?

(Н і) Борщ – корисна їжа?

(Так) Після сніданку обід? (Так) Вовк живе на дні ставка? (Н і) Є колеса ракет?

(Н і) Над трамваєм дроти? (Так) На місяці є міста?

(Н і) У морі айсберг з льоду? (Так) Кинеш каменем кішці у слід? (Н і) Буде ввечері світанок?

(Н і) Спати лягають на буфет?

(Н і) В небі мчат ь поїзда?

(Н і) Після п'ятниці серед а?

(Н і) Потрібен ввечері нам світло? (Так) Ми веселі завжди?

(Так) 7. Це не вигадка,не казка, Що віднині я - школярик. Ось портфелик мій, будь ласка, А в портфелику - букварик. 8. А в портфелі - акварелі Грають барвами м'якими, Є і зошити в портфелі, І щоденник поряд з ними. 9. Лиш оцінок ще немає, Бо почав я вчитись тільки, Хоч сестричка вже питає, Чи носитиму десятки. 11. Моя школа — рідне коло вчителів і друзів. Я не спізнююсь ніколи й на відмінно вчуся. 12. Я люблю усі предмети, навіть математику. Особливо з інтернетом я люблю займатися. 13. Є гуртки і кабінети, ще й розваги різні. Як же можна не любити свою школу рідну?

14. Виріс я, я вже школяр Я хвилююся весь час Адже я прийшов до школи Перший раз у перший клас! На дванадцять вчитись хочу Є вже ранець з букварем Був я вчора просто хлопчик Став нарешті школярем!

15. Ой, велике свято в нас Я пішов у перший клас!

В мене айстри у руках В мене ранець на плечах!

Небо чисте, голубе, Гарно як навколо! Осінь, я чекав тебе Щоб ходить до школи!

Вчитель: Як будемо вчитися, дізналися, що можна носити в ранці згадали, а як себе вести в школі?

Якщо ви згодні з твердженням, то голосно говорите «Так», а якщо в реченні говориться щось не так, то кажіть «Ні» Всі домашні заданья Буду чітко виконувати. так На уроки із запізненням Буду вранці в клас входити. н і Вдома ручку не забуду І зошит і олівець. так А забув — я буду ревіти На весь клас, на весь поверх н і На уроках обіцяю Не шуміти і не базікати. так Якщо відповідь не знаю, Буду руку піднімати н і А під час зміни Обіцяю не шуміти, та Не збивати людей і стіни, Не штовхатися, як ведмідь. так Буду спритним, буду сміливим, Буду я грати в футбол. так Значить, буду то й справа М'ячик у вікна забивати н і Буду розумним, веселим, Робити добрі справи, та Щоб мене рідна школа Як рідного, прийняла. Так. Ми проведемо разом чотири роки, протягом яких нас очікує багато цікавого. Від сьогодні у вас з'являться нові друзі, з якими ви ділитимете свої радощі й сумніви, перемоги й невдачі, будете вчитися разом робити гарні справи. Отже, сьогодні народжується ще одна шкільна сім'я. Якщо ви згодні з твердженням, то голосно говорите «Так», а якщо в реченні говориться щось не так, то кажіть «Ні» Всі домашні заданья Буду чітко виконувати. так На уроки із запізненням Буду вранці в клас входити. н і Вдома ручку не забуду І зошит і олівець. так А забув — я буду ревіти На весь клас, на весь поверх н і На уроках обіцяю Не шуміти і не базікати. так Якщо відповідь не знаю, Буду руку піднімати н і А під час зміни Обіцяю не шуміти, та Не збивати людей і стіни, Не штовхатися, як ведмідь. так Буду спритним, буду сміливим, Буду я грати в футбол. так Значить, буду то й справа М'ячик у вікна забивати н і Буду розумним, веселим, Робити добрі справи, та Щоб мене рідна школа Як рідного, прийняла. Так. Ми проведемо разом чотири роки, протягом яких нас очікує багато цікавого. Від сьогодні у вас з'являться нові друзі, з якими ви ділитимете свої радощі й сумніви, перемоги й невдачі, будете вчитися разом робити гарні справи. Отже, сьогодні народжується ще одна шкільна сім'я. !Перший раз у перший клас! Якщо ви згодні з твердженням, то голосно говорите «Так», а якщо в реченні говориться щось не так, то кажіть «Ні» Всі домашні заданья Буду чітко виконувати. так На уроки із запізненням Буду вранці в клас входити. н і Вдома ручку не забуду І зошит і олівець. так А забув — я буду ревіти На весь клас, на весь поверх н і На уроках обіцяю Не шуміти і не базікати. так Якщо відповідь не знаю, Буду руку піднімати н і А під час зміни Обіцяю не шуміти, та Не збивати людей і стіни, Не штовхатися, як ведмідь. так Буду спритним, буду сміливим, Буду я грати в футбол. так Значить, буду то й справа М'ячик у вікна забивати н і Буду розумним, веселим, Робити добрі справи, та Щоб мене рідна школа Як рідного, прийняла. Так. Ми проведемо разом чотири роки, протягом яких нас очікує багато цікавого. Від сьогодні у вас з'являться нові друзі, з якими ви ділитимете свої радощі й сумніви, перемоги й невдачі, будете вчитися разом робити гарні справи. Отже, сьогодні народжується ще одна шкільна сім'я. УРОК 2. .БЕЗПЕКА ПЕРШОКЛАСНИИКА. Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам'яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам’яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Спілкування на основі довіри. Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми! Щирість спілкування. Бути веселим і позитивним. Активна участь у тому, що відбувається. Повага до того, хто говорить. Ввічливе поводження. - Дітки, сьогодні ми з вами будемо знайомитись із нашою школою, її працівниками, заглянемо у кожний куточок цього приміщення, навчимось орієнтуватись тут. Ми прийшли до школи (Вивішую мал. школи) Які приміщення можна побачити тут? (відповіді учнів) Так, правильно. Усі що ви називаєте є у школі. Це – У парі з однокласником розкажіть один одному, як пройти від нашого класу до виходу, їдальні, медичного кабінету, спортивного залу. Кожній групі пропонується зображення приміщення школи і кілька зображень професій, їм потрібно вибрати професію, яка відповідає даному приміщенню. (Н-д: бібліотека – повар, вчитель, бібліотекар, прибиральниця. Презентатор групи доповідає про виконання завдання його групи, вивішуючи малюнки на дошку). 1 група. 2 група. 3 група. 4 група. Хто дбає про здоров’я і безпеку дітей у школі?

До кого можна звернутися, якщо ти захворів?

До кого можна звернутися, якщо тобі потрібна книжка?

група – працювати у парах і в групах; група – виконувати руханки; група – розігрувати сценки; група – обговорювати казки і мультики. Приходь до школи вчасно. Будь чемним, вітайся з дорослими. Уникай натовпу, особливо у дверях. Будь обережним на сходах. Тримайся якнайдалі від відчинених вікон. (Обговорення корисних порад) Для чого призначені ці шкільні приміщення які зображені на малюнках? Які з цих приміщень є у нас в школі? Хто з дітей правильно поводиться у школі, а хто – ні?

Учасники у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той дякує і, посміхаючись, вітає вже свого сусіда і т УРОК 2. .БЕЗПЕКА ПЕРШОКЛАСНИИКА. Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам'яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. Мета: ознайомити учнів зі школою, правилами поведінки під час навчальних занять та перервах; сприяти розвитку мислення, уява, пам’яті учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Спілкування на основі довіри. Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми! Учасники у колі передають посмішку: кожен учасник повертається до свого сусіда справа і, побажавши йому щось приємне, посміхається, той дякує і, посміхаючись, вітає вже свого сусіда і т


знайомство зі школою

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

суздаль знакомства для секса

безкоштовний чат секс

звенигород секс знакомства